Google o dă „cotită” cu butonul „Skip” de pe YouTube. „Jana se transformă”
În urma observațiilor utilizatorilor că butonul „Skip Ad” de pe YouTube ar fi dispărut, Google a intervenit pentru a clarifica situația. Compania a confirmat că butonul încă există, însă pe unele dispozitive mobile și desktop, acesta este precedat acum de o bară de progres, în locul tradiționalului cronometru.
Utilizatorii Reddit au fost primii care au semnalat modificarea, postând videoclipuri în care un dreptunghi gri părea să ascundă butonul „Skip Ad” pe versiunile desktop ale platformei. Pe aplicația mobilă, butonul părea să fie înlocuit cu un cronometru, scrie Android Police.
Citește și: Tesla a lansat robotaxiul Cybercab la evenimentul „We, Robot” din California
O nouă abordare pentru YouTube? Poate…
Reprezentanții Google au transmis că noua abordare face parte dintr-o încercare de a crea o experiență vizuală mai curată și mai uniformă. YouTube urmărește să minimizeze distragerile și să încurajeze utilizatorii să interacționeze mai mult cu conținutul publicitar.
Deși Google nu a dat detalii despre problemele legate de dreptunghiul gri care ascunde butonul, compania a spus că funcționalitatea „Skip Ad” nu a fost eliminată. Butonul devine activ după cele cinci secunde obișnuite, cu timpul rămas indicat de o bară de progres.
Cert este că, pe viitor, s-ar putea să fim obligați să vedem toată reclama, dacă nu achiziționăm un cont premium. Abuz? Poate. Dar e dreptul fiecărei companii să-și gestioneze serviciile așa cum crede de cuviință.
Citește și: X revine în Brazilia, după lungi și complicate dispute