Nimeni nu-ți înțelege mai bine gusturile muzicale ca Spotify. Gigantul promite să nu stagneze, ce lansează

Nimeni nu-ți înțelege mai bine gusturile muzicale ca Spotify. Gigantul promite să nu stagneze, ce lansează
Ce-i drept, am încercat mai multe servicii de streaming diferite, dar mereu revin la Spotify, în mod miraculos.
Algoritmul de recomandare este greu de egalat, având capacitatea de a continua să găsească muzică relevantă după ce o piesă sau o listă de redare se termină.
Algoritmul te cunoaște atât de bine, încât vei observa că rezultatele campaniei noi My Spotify sunt extrem de precise.
Citește și: Spotify mărește iar prețurile la abonamente
Ce este My Spotify, cum funcționează
Gigantul a anunțat o nouă inițiativă, My Spotify, care își propune să evidențieze modurile unice în care cei peste 615 milioane de abonați ascultă muzică.
Campania va fi lansată inițial în SUA, Canada, Marea Britanie, Irlanda, Australia și Noua Zeelandă. Deci, nu și în România – nu acum, cel puțin.
În săptămânile următoare, utilizatorii Spotify din aceste țări vor vedea mesaje personalizate și bannere pe pagina de start care își vor arăta obiceiurile individuale de ascultare a muzicii.
Mesajele vor încuraja, de asemenea, utilizatorii să exploreze funcții personalizate exclusive Spotify, cum ar fi daylist, DJ, Blend, Daily Mix și hub-ul Made For You.
Este o schimbare interesantă de ritm. De obicei, cel mai mult ce primim este Wrapped anual, la sfârșitul anului, care arată obiceiurile tale de ascultare a muzicii pe parcursul anului.
Poți considera aceasta ca fiind un fel de Wrapped la mijlocul anului, care îți spune cum au fost obiceiurile tale de ascultare în ultima vreme.
De asemenea, te va îndruma către recomandări bazate pe acele date.
Schimbarea poate fi de-a dreptul revoluționară
Citește și: YouTube se schimbă și n-o să-ți placă
Aceasta nu este o schimbare revoluționară, sau probabil să aibă aceeași popularitate printre prieteni și pe social media ca și sumarele Wrapped anuale, dar este o modalitate distractivă de a pune cifre pe utilizarea ta Spotify fără a mai aștepta până în decembrie.
Marc Hazan, VP Marketing și Parteneriate Spotify, a declarat că „personalizarea de primă clasă a Spotify este la inima acestei campanii, sărbătorind relația unică între fiecare ascultător și Spotify”, adăugând că „scopul nostru este să capturăm acele momente hiper-personale care apar atunci când fanii folosesc Spotify. Cu produsele și caracteristicile noastre, ne străduim să conectăm fanii cu audio-ul pe care îl iubesc într-un mod care nu poate fi găsit nicăieri altundeva”.
Campania va fi lansată în următoarele săptămâni, deci asigură-te că ești cu ochii pe ea (și ține aplicația actualizată) dacă vrei să o încerci.
Citește și: YouTube, mai apreciat ca prietenii. Cum ne păcălesc influencerii să petrecem mai mult timp „cu ei”