Se pare că Instagram are de gând să se reorganizeze… din nou. Evident, nimic pe placul tău, după cum vei afla din cele ce urmează.
Ce se întâmplă pe Instagram, ce planuri are Meta
Noua funcție, dacă se poate numi așa, pare să apară deja în feedurile utilizatorilor și este legată de reclame.
Potrivit The Verge, utilizatorii nu pot derula peste aceste postări până când nu se uită la toată reclama.
Nu numai că funcția a fost observată de utilizatori pe Reddit și X, fost Twitter, dar un purtător de cuvânt al Instagram a confirmat asta pentru The Verge.
Într-o postare pe Reddit, un utilizator a încărcat o captură de ecran a unei reclame pe feedul Instagram cu cuvintele „Pauză publicitară” care apar în partea de jos, lângă un buton de pauză și un cronometru circular în jurul acestuia.
Citește și: Cum îți schimbi numele pe Instagram, metoda simplă
„Se împușcă singuri în picior, derularea fără sfârșit este una dintre cele mai captivante părți ale rețelelor sociale… și au scăpat de ea pentru o singură reclamă care va face ca majoritatea bazei de utilizatori să închidă aplicația”, a adăugat un comentator.
„De parcă, literalmente, nu fac deja reclame duble atunci când vizionați povești și fiecare a treia postare este o reclamă. Nebun”, a declarat un comentator la postarea cu pricina.
Este cu siguranță o mișcare interesantă din partea Instagram, având în vedere că reclamele, în special acei utilizatori pe care nu pot sări, sunt insultate în aproape fiecare colț al internetului.
Citește și: E oficial, nu mai poți vedea aproape nimic pe YouTube cu AdBlocker
TikTok continuă, cel puțin deocamdată, să rămână „prietenos”
TikTok, probabil cel mai mare competitor a Instagram în acest moment, are și el reclame care apar în fluxurile oamenilor, dar (cel puțin în acest moment) oamenii pot continua să deruleze pe lângă.
Același lucru este valabil și pentru YouTube Shorts, concurentul TikTok și Instagram Reels.
Citește și: TikTok i-ar putea lăsa pe unii utilizatori să publice clipuri de 60 de minute