TikTok i-ar putea lăsa pe unii utilizatori să publice clipuri de 60 de minute

TikTok i-ar putea lăsa pe unii utilizatori să publice clipuri de 60 de minute

TikTok testează posibilitatea pentru utilizatori de a încărca videoclipuri de 60 de minute, într-o încercare care demonstrează că platforma își pune bază pe conținutul consistent și vrea să concureze direct cu YouTube.

Conform unui raport al TechCrunch de joi, TikTok permite acum unor utilizatori să încarce videoclipuri de până la o oră.

Compania a confirmat pentru publicație că funcția este disponibilă pentru un grup limitat de utilizatori din piețe selectate și că nu are planuri imediate de a extinde această funcționalitate la scară largă.

TikTok îi ascultă pe creatorii de conținut și le face pe plac

TechCrunch menționează că rețeaya de socualizare auzea adesea de la creatori că aceștia doresc mai mult timp în videoclipurile lor pentru a include demonstrații de gătit, tutoriale de frumusețe, lecții educaționale, schițe comice și altele, ceea ce a dus compania să testeze videoclipurile de 60 de minute.

Când aplicația video a fost lansată în septembrie 2016, utilizatorii TikTok puteau încărca videoclipuri de până la 15 secunde. În prezent, utilizatorii pot încărca videoclipuri de până la trei minute.

Cu toate acestea, în ultimele luni, TikTok a încercat treptat să mărească limita de timp și să se îndepărteze de formatul tradițional de videoclipuri scurte.

În octombrie anul trecut, TikTok a început să testeze posibilitatea utilizatorilor de a încărca videoclipuri de 15 minute.

Mai apoi, în ianuarie, compania a fost observată testând capacitatea utilizatorilor TikTok de a încărca videoclipuri de 30 de minute. În aceeași lună, TikTok a încurajat creatorii să posteze videoclipuri mai lungi și orizontale.

Platforma video tradițional verticală ar fi oferit creatorilor oportunitatea de a „boost”-a videoclipurile care sunt orizontale și mai lungi de un minut.

Cu siguranță un pas în față

Decizia TikTok de a permite unor utilizatori să încarce videoclipuri de până la 60 de minute este cea mai semnificativă mișcare a companiei către conținutul de lungă durată de până acum.

Această limită de timp crescută ar putea face din TikTok un concurent mai serios pentru YouTube, care a fost cunoscut pentru conținutul său video de lungă durată.

Totuși, YouTube a încercat, de asemenea, să concureze cu dominația TikTok în ceea ce privește videoclipurile scurte.

În ultimul an, YouTube a lansat un nou instrument care permite creatorilor să transforme videoclipurile lor mai lungi în Shorts.

Mai mult decât atât, le-a permis creatorilor de conținut care folosesc YouTube Shorts să monetizeze videoclipurile lor de formă scurtă.

Această schimbare în strategia TikTok arată clar dorința platformei de a se extinde și de a oferi creatorilor mai multă flexibilitate în realizarea și partajarea conținutului, în timp ce continuă să concureze direct cu platforme mari precum YouTube.

Rămâne de văzut cum vor reacționa utilizatorii la aceste schimbări și dacă TikTok va reuși să atragă și să păstreze creatori și spectatori interesați de conținutul de lungă durată.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Verified by MonsterInsights